גלאים

גלאי מתכות – מתנה מושלמת לגבר

מחפשים מתנה לאבא? מתנה מושלמת לבעל? אולי אפילו מתנה לפנסיה? מתנה לסיום השרות הצבאי? או אפילו סתם לפנק מישהו יקר?
אנו מציאים מתנה לא שיגרתית! מתנה שכל מי שיקבל אותה, ידע שבמתנה הזו השקעתם מחשבה מרובה! מתנה מיוחדת שניתנת מלב!

בכל אדם טמון הרצון לחקור וללמוד היסטוריה. בכל אחד ואחת מאיתנו מתחבא ילד קטן, שמחפש חוויות או אולי אוצרות. ילד שרוצה תחביב מעניין.
אז היום יש לכם את האפשרות להגשים חלום ליקירכם-לפנק אותו או אותה בגלאי מתכות. אין ספק שמתנה כזו לא תשכח לעולם!
כל לקוח שקונה אצלנו גלאי מתכות כמתנה, מקבל גם שיעור הדרכה בחינם!

 

אז מה בעצם הופך את גלאי המתכות לתחביב כה מיוחד?

אז קודם נתחיל בשקט הנפשי, זהו תחביב שנותן הרבה שקט. זה האדם, הגלאי והשטח לבד, בלי רעש,בלי טלפונים-רק חיפוש בשטח. מניסיון רב אין דבר יותר מרגיע מזה. באותה נשימה ניתן גם לומר שאין דבר יותר מרגש ומפליא מזה, כי עם כל השקט כאשר הגלאי מצפצף, מתחילה ההתרגשות. אנחנו יודעים שיש משהו טוב באדמה, רק לא יודעים מה. זה יכול להיות הכל, יכול להיות טלפון נייד שנפל למישהו, יכול להיות מטבע פלשתינא,יכול גם להיות מטבע רומי מלפני 2000 שנה ואפילו יכול להיות מטבע יווני מלפני 2500 שנה ומי יודע אולי גם כתר או מטבע מזהב או כל מיני חפצים שנשכחו אלפי שנים באדמה.

רק אתם והמזל שלכם! מה שאני יכול להבטיח זה שתמיד מוצאים דברים, תמיד מתרגשים מהמציאות.וכך בסוף יום, חוזרים הביתה ומתחילה מלאכת הניקוי של כל הממצאים מאותו היום, חשיפה של שנים באבק ובוץ עד שמגיעים לממצא עצמו. ואם זה עתיק אז מתחיל שלב חדש-שלב הלימוד והחקירה, מבררים מה מקור המטבע, מי מוטבע עליו, מה הקשר שלו לארץ ישראל. לומדים המון אבל המון היסטוריה ומעבר לכל אפשר גם להרוויח מזה כסף ואפילו כסף טוב. לכל דבר יש ערך וככל שהוא יהיה יותר מעניין ופחות נפוץ כך ערכו יעלה ויהיה יקר יותר.

אז אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת,אנחנו כאן ניתן לכם את כל האפשרויות שקיימות בעולם ובמחירים הטובים ביותר.
כי אצלנו מתחילה חווית החיפוש!

2 thoughts on “גלאי מתכות – מתנה מושלמת לגבר

  1. Julia Goren הגיב:

    Hi!

    What are the legal restrictions to using a metal detector in Israel? I want to buy one, but I don't want to get into trouble.

    Thank you,

    Julia Goren

    1. איתן גלאים הגיב:

      Hi julia it is legal to use metal detectors in Israel but you need to buy it in Israel to get Communication office license in my store you will get it and there is antique law i wil explain when we meet

סגור לתגובות.